X
تبلیغات
پایان نامه تاثیر آموزش مؤلفه های تصمیم گیری مجدد بر افزایش نمره جرأت ورزی دانش آموزان پسر

دانلود پایان نامه با فرمت ورد

پایان نامه تاثیر آموزش مؤلفه های تصمیم گیری مجدد بر افزایش نمره جرأت ورزی دانش آموزان پسر

تعریف نظری

خودناتوان­سازی تحصیلی : به نظر برگلاس و جونز (۱۹۷۸) خودناتوان­سازی عبارت­است از هر عمل یا زمینه عملی که به فرد امکان می­دهد تا شکست را به عوامل بیرونی (بهانه) و موفقیّت را به عوامل درونی به منظور کسب افتخار نسبت­دهد. لازم به ذکراست این متغیر شامل سه خرده مقیاس شامل خلق منفی، تلاش و عذرتراشی است.

تعریف عملیاتی

خودناتوان­سازی تحصیلی : نمره حاصل از اجرای مقیاس خودناتوان­سازی (SHS)[1] جونز و رودالت.[۲] (۱۹۸۲)

تعریف نظری

جرأت­ورزی : جرأت­ورزی شامل محکم­بودن برای حقوق شخصی و اظهار عقاید، احساسات و باورها به طور کلی مستقیم، صادقانه و به طریقی مناسب، که به این گونه­ای است که به حقوق دیگران تجاوز نکند. (لانگ[۳] و جاکویسکی[۴]،۱۹۷۶، به نقل از یوشیوکاف ۲۰۰۰)

[۱]-Self-Handicapping Scala

[۲]-Jones &Roodwal

[۳]-Lang

[۴]-Jakubowski

 

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

+ نوشته شده در یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ساعت ۲۰:۲۶ توسط مدیر سایت علی جوادی دسته : نظر(0)