پایان نامه ارائه مدلی جهت شناسایی و مدیریت عوامل تاثیر گذار بر تاخیر زمانی پروژه های راهسازی - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
پایان نامه رضایت مشتریان از خدمات دریافت شده با توجه به تصویر ذهنی مشتری از شرکت - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
پایان نامه رضایت مشتریان از خدمات دریافت شده ازبخش توجه به مشتری - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
پایان نامه ارائه دهنده خدمات تلفن همراه با توجه به میزان رضایت آنها از خدمات دریافت شده - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
پایان نامه عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریانGSM غرب مازندران - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
پایان نامه رضایت مشتری در بازار GSM با کیفیت خدمات ارائه شده - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
پایان نامه میزان رضایت مشتری در بازار GSM با تعرفه خدمات دریافتی - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
پایان نامه میزان رضایت مشتری در بازار GSM با مقدار توجه به مشتری مرتبط - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
پایان نامه میزان رضایت مشتری در بازار GSM با تصویر ذهنی مشتری از شرکت - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
پایان نامه بررسی ارتباط امید به عملکرد با تمایل رفتاری استفاده از رایانه - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
پایان نامه بررسی ارتباط جنسیت با امید به عملکرد در استفاده از رایانه - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
پایان نامه بررسی ارتباط جنسیت با امید به تلاش در استفاده از رایانه - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
پایان نامه معماری ساختار و اجزا سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
پایان نامه تحلیل ساختار سرمایه بانک ملی ایران و ارائه الگویی برای آن - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
پایان نامه ارزیابی عملکرد بانک ملت با استفاده از مدل تعالی سازمانی - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵